dla organizacji kościelnych

ERP Church - system do zarządzania dla jednostek kościelnych

ERP Church jest dedykowany dla kościołów i związków wyznaniowych oraz dla organizacji, którymi te kościoły i związki wyznaniowe zarządzają.

To system do obsługi działań i wydarzeń kościelnych. ERP Church wspiera pracę wolontariuszy w różnych służbach czy diakoniach, a duchownym umożliwia skuteczne zarządzanie zespołami i wydarzeniami. ERP Church jest dostosowany do specyfiki działań kościelnych oraz do odrębnych przepisów prawnych dotyczących kultu religijnego.

image

Zarządzanie zasobami

  • jednostki: zbory, parafie, placówki misyjne itp.
  • zespoły: agendy, służby, diakonie
  • program: podręczniki, bazy wiedzy, bazy pomocy
  • dokumenty: świadectwa, zaświadczenia, powołania itp.
  • finanse: datki, ofiary
  • majątek: sprzęt, materiały

image

Zarządzanie procesami

  • kalendarze jednostek
  • plany pracy: agend, zespołów, diakonii itp.
  • wydarzenia: nabożeństwa, konferencje, kursy
  • komunikacja wewnętrzna: wiadomości, chat, dzielenie dokumentów
  • listy obecności, zestawienia

image

Zarządzanie osobami

  • członkostwo
  • kalendarze duchownych
  • funkcje w kościele
  • rozwój: kursy, szkolenia
  • przebieg służby

Funkcjonalności

Główne moduły systemu

  • Jednostki organizacyjne – zarządzanie jednostkami od placówek kościelnych i samodzielnych kościołów (zborów, parafii) po całe związki wyznaniowe.
  • Kadry – zarządzanie duchownymi i osobami pełniącymi służbę w kościele (we wszystkich rodzajach służb i diakonii)
  • Zespoły – zarządzanie agendami, służbami, diakoniami oraz zespołami organizacyjnymi i programowymi, stałymi i akcyjnymi
  • Członkostwo – zarządzanie aktualną listą członków kościoła
  • Materiały – zarządzanie wypracowanymi narzędziami w kościołach: podręczniki, skrypty, pliki (wszelkimi zasobami kościelnymi)
  • Bazy wiedzy – kazania, nauczania, szkolenia, skrypty
  • Szkolenia – zarządzanie szkoleniami on-line i stacjonarnymi: kadra, materiały, uczestnicy, testy, zaliczenia, certyfikaty
  • Aktywność – zarządzanie działaniami – kalendarze i plany pracy jednostek, nabożeństwa, akcje, szkolenia
  • Księgowość – zarządzanie projektami w jednostkach i kościołem jako całością
  • Służba – automatyczne naliczanie i raportowanie przebiegu służby duchownych oraz osób usługujących
  • Komunikacja – chat i spotkania on-line, dzielenie dokumentów, zdalna praca zbiorowa
  • Finanse – wsparcie, faktury, podgląd rozliczeń
  • Magazyn – narzędzie do zarządzania magazynem jednostki
  • Informacje – zarządzanie aktualnościami, newsletterem, relacjami, formularzami kontaktowymi
  • Zestawienia – tworzenie sprawozdań z działań, list uczestników, godzin służby
  • Aplikacja mobilna – szybki dostęp do zasobów i modułów systemu z poziomu aplikacji w telefonie
POROZMAWIAJMY o projekcie

Zamów konsultację z ekspertem

    Tworzymy systemy zarządzania dedykowane dla konkretnych organizacji