dla organizacji kościelnych
ERP Church - system do zarządzania dla jednostek kościelnych
ERP Church jest dedykowany dla kościołów i związków wyznaniowych oraz dla organizacji, którymi te kościoły i związki wyznaniowe zarządzają.
To system do obsługi działań i wydarzeń kościelnych. ERP Church wspiera pracę wolontariuszy w różnych służbach czy diakoniach, a duchownym umożliwia skuteczne zarządzanie zespołami i wydarzeniami. ERP Church jest dostosowany do specyfiki działań kościelnych oraz do odrębnych przepisów prawnych dotyczących kultu religijnego.


Zarządzanie zasobami
- jednostki: zbory, parafie, placówki misyjne itp.
- zespoły: agendy, służby, diakonie
- program: podręczniki, bazy wiedzy, bazy pomocy
- dokumenty: świadectwa, zaświadczenia, powołania itp.
- finanse: datki, ofiary
- majątek: sprzęt, materiały

Zarządzanie procesami
- kalendarze jednostek
- plany pracy: agend, zespołów, diakonii itp.
- wydarzenia: nabożeństwa, konferencje, kursy
- komunikacja wewnętrzna: wiadomości, chat, dzielenie dokumentów
- listy obecności, zestawienia

Zarządzanie osobami
- członkostwo
- kalendarze duchownych
- funkcje w kościele
- rozwój: kursy, szkolenia
- przebieg służby
Funkcjonalności
Główne moduły systemu
- Jednostki organizacyjne – zarządzanie jednostkami od placówek kościelnych i samodzielnych kościołów (zborów, parafii) po całe związki wyznaniowe.
- Kadry – zarządzanie duchownymi i osobami pełniącymi służbę w kościele (we wszystkich rodzajach służb i diakonii)
- Zespoły – zarządzanie agendami, służbami, diakoniami oraz zespołami organizacyjnymi i programowymi, stałymi i akcyjnymi
- Członkostwo – zarządzanie aktualną listą członków kościoła
- Materiały – zarządzanie wypracowanymi narzędziami w kościołach: podręczniki, skrypty, pliki (wszelkimi zasobami kościelnymi)
- Bazy wiedzy – kazania, nauczania, szkolenia, skrypty
- Szkolenia – zarządzanie szkoleniami on-line i stacjonarnymi: kadra, materiały, uczestnicy, testy, zaliczenia, certyfikaty
- Aktywność – zarządzanie działaniami – kalendarze i plany pracy jednostek, nabożeństwa, akcje, szkolenia
- Księgowość – zarządzanie projektami w jednostkach i kościołem jako całością
- Służba – automatyczne naliczanie i raportowanie przebiegu służby duchownych oraz osób usługujących
- Komunikacja – chat i spotkania on-line, dzielenie dokumentów, zdalna praca zbiorowa
- Finanse – wsparcie, faktury, podgląd rozliczeń
- Magazyn – narzędzie do zarządzania magazynem jednostki
- Informacje – zarządzanie aktualnościami, newsletterem, relacjami, formularzami kontaktowymi
- Zestawienia – tworzenie sprawozdań z działań, list uczestników, godzin służby
- Aplikacja mobilna – szybki dostęp do zasobów i modułów systemu z poziomu aplikacji w telefonie
POROZMAWIAJMY o projekcie