DLA HARCERSTWA

ERP Scout - system do zarządzania organizacjami skautowymi

ERP Scout jest dedykowany dla organizacji, w których prace oparte są na skautowej (harcerskiej) metodzie wychowawczej.

To system do obsługi organizacji członkowskich, w których jest zaangażowanych wielu wolontariuszy: w różnym wieku, mających różne funkcje, ciągle się rozwijających i organizujących wiele typów wydarzeń. ERP Scout daje możliwość pracy w systemie zarówno skautom (harcerzom), ich rodzicom jak i instruktorom. Z uwagi na rozbudowane struktury organizacji oraz mnogość działań statutowych, ERP Scout jest najbardziej rozbudowanym systemem.

Przejdź do strony produktowej:

image

Zarządzanie zasobami

  • jednostki: od szóstek i zastępów po chorągwie i okręgi
  • zespoły: komendy, namiestnictwa, komisje, zespoły itp.
  • program: podręczniki, bazy wiedzy, bazy pomocy
  • dokumenty: rozkazy, uchwały, komunikaty, certyfikaty, nominacje
  • finanse: opłaty, faktury
  • majątek: sprzęt, materiały

image

Zarządzanie procesami

  • kalendarze jednostek
  • plany pracy: zastępów, drużyn, szczepów itp.
  • wydarzenia: zbiórki, biwaki, obozy, szkolenia, akcje itp.
  • komunikacja wewnętrzna: wiadomości, chat, dzielenie dokumentów
  • listy obecności i osiągnięć
  • narzędzia programowe: sprawności
  • stopnie, szkolenia

image

Zarządzanie osobami

  • członkostwo, składki członkowskie
  • funkcje w organizacji
  • stopnie w organizacji
  • rozwój: sprawności, szkolenia
  • przebieg służby
  • uczestnictwo w wydarzeniach

Funkcjonalności

Główne moduły systemu

  • Jednostki organizacyjne – zarządzanie jednostkami od zastępów i szóstek po okręgi czy chorągwie
  • Kadry – zarządzanie pracownikami etatowymi i osobami funkcyjnymi (od zastępowych po rady naczelne organizacji)
  • Członkostwo – zarządzanie aktualną listą członków organizacji
  • Zespoły – zarządzanie zespołami organizacyjnymi i programowymi, stałymi i akcyjnymi
  • Materiały – zarządzanie wypracowanymi narzędziami w organizacjach: podręczniki, skrypty, pliki – wszelkimi zasobami organizacji
  • Bazy wiedzy – programy: biwaków, obozów, akcji, konspekty: zbiórek, gier i zabaw, poselstw, gawęd, harców, pląsów itp.
  • Szkolenia – zarządzanie szkoleniami on-line i stacjonarnymi: kadra, materiały, uczestnicy, testy, zaliczenia, certyfikaty
  • Sprawności – zarządzanie sprawnościami na wszystkich poziomach trudności i we wszystkich jednostkach
  • Stopnie – zarządzanie stopniami skautowymi/harcerskimi oraz instruktorskimi (Komisje, Kapituły, nominacje)
  • Rozkazy – automatyczne tworzenie rozkazów w modułach odpowiedzialnych za różne procesy
  • Aktywność – zarządzanie działaniami – kalendarze i plany pracy jednostek, zbiórki, biwaki, obozy, akcje, szkolenia
  • Księgowość – zarządzanie projektami w jednostkach i organizacją jako całością
  • Służba – automatyczne naliczanie i raportowanie przebiegu służby kadry organizacji
  • Komunikacja – chat i spotkania on-line, dzielenie dokumentów, zdalna praca zbiorowa
  • Finanse – składki, ulgi, faktury, podgląd rozliczeń
  • Magazyn – narzędzie dla kwatermistrzów do zarządzania magazynem jednostki
  • Informacje – zarządzanie aktualnościami, newsletterem, relacjami, formularzami kontaktowymi
  • Zestawienia – tworzenie sprawozdań z aktywności, list uczestników, osiągnięć w jednostkach, godzin służby
  • Aplikacja mobilna – szybki dostęp do zasobów i modułów systemu z poziomu aplikacji w telefonach
35 +
Modułów
140 +
Podmodułów
270 +
Zdefiniowanych Ról
2350 +
Funkcjonalnści
POROZMAWIAJMY O PROJEKCIE

Zamów konsultację z ekspertem

    Tworzymy systemy zarządzania dedykowane dla konkretnych organizacji