DLA HARCERSTWA
ERP Scout - system do zarządzania organizacjami skautowymi
ERP Scout jest dedykowany dla organizacji, w których prace oparte są na skautowej (harcerskiej) metodzie wychowawczej.
To system do obsługi organizacji członkowskich, w których jest zaangażowanych wielu wolontariuszy: w różnym wieku, mających różne funkcje, ciągle się rozwijających i organizujących wiele typów wydarzeń. ERP Scout daje możliwość pracy w systemie zarówno skautom (harcerzom), ich rodzicom jak i instruktorom. Z uwagi na rozbudowane struktury organizacji oraz mnogość działań statutowych, ERP Scout jest najbardziej rozbudowanym systemem.
Przejdź do strony produktowej:


Zarządzanie zasobami
- jednostki: od szóstek i zastępów po chorągwie i okręgi
- zespoły: komendy, namiestnictwa, komisje, zespoły itp.
- program: podręczniki, bazy wiedzy, bazy pomocy
- dokumenty: rozkazy, uchwały, komunikaty, certyfikaty, nominacje
- finanse: opłaty, faktury
- majątek: sprzęt, materiały

Zarządzanie procesami
- kalendarze jednostek
- plany pracy: zastępów, drużyn, szczepów itp.
- wydarzenia: zbiórki, biwaki, obozy, szkolenia, akcje itp.
- komunikacja wewnętrzna: wiadomości, chat, dzielenie dokumentów
- listy obecności i osiągnięć
- narzędzia programowe: sprawności stopnie, szkolenia

Zarządzanie osobami
- członkostwo, składki członkowskie
- funkcje w organizacji
- stopnie w organizacji
- rozwój: sprawności, szkolenia
- przebieg służby
- uczestnictwo w wydarzeniach
Funkcjonalności
Główne moduły systemu
- Jednostki organizacyjne – zarządzanie jednostkami od zastępów i szóstek po okręgi czy chorągwie
- Kadry – zarządzanie pracownikami etatowymi i osobami funkcyjnymi (od zastępowych po rady naczelne organizacji)
- Członkostwo – zarządzanie aktualną listą członków organizacji
- Zespoły – zarządzanie zespołami organizacyjnymi i programowymi, stałymi i akcyjnymi
- Materiały – zarządzanie wypracowanymi narzędziami w organizacjach: podręczniki, skrypty, pliki – wszelkimi zasobami organizacji
- Bazy wiedzy – programy: biwaków, obozów, akcji, konspekty: zbiórek, gier i zabaw, poselstw, gawęd, harców, pląsów itp.
- Szkolenia – zarządzanie szkoleniami on-line i stacjonarnymi: kadra, materiały, uczestnicy, testy, zaliczenia, certyfikaty
- Sprawności – zarządzanie sprawnościami na wszystkich poziomach trudności i we wszystkich jednostkach
- Stopnie – zarządzanie stopniami skautowymi/harcerskimi oraz instruktorskimi (Komisje, Kapituły, nominacje)
- Rozkazy – automatyczne tworzenie rozkazów w modułach odpowiedzialnych za różne procesy
- Aktywność – zarządzanie działaniami – kalendarze i plany pracy jednostek, zbiórki, biwaki, obozy, akcje, szkolenia
- Księgowość – zarządzanie projektami w jednostkach i organizacją jako całością
- Służba – automatyczne naliczanie i raportowanie przebiegu służby kadry organizacji
- Komunikacja – chat i spotkania on-line, dzielenie dokumentów, zdalna praca zbiorowa
- Finanse – składki, ulgi, faktury, podgląd rozliczeń
- Magazyn – narzędzie dla kwatermistrzów do zarządzania magazynem jednostki
- Informacje – zarządzanie aktualnościami, newsletterem, relacjami, formularzami kontaktowymi
- Zestawienia – tworzenie sprawozdań z aktywności, list uczestników, osiągnięć w jednostkach, godzin służby
- Aplikacja mobilna – szybki dostęp do zasobów i modułów systemu z poziomu aplikacji w telefonach
35
+
Modułów
140
+
Podmodułów
270
+
Zdefiniowanych Ról
2350
+
Funkcjonalnści
POROZMAWIAJMY O PROJEKCIE